Her er dine 3

gratis tips fra mig

Mette Nordahl

Jeg bruger selv øvelserne hver eneste dag

Jeg har lavet 3 videoer til dig, hvor du trin for trin bliver guidet til at tage kontakt til dit hjerte, samtidig med at du mærker taknemmelige følelser og har fokus på din vejrtrækning. 

Jeg har i mange år været nysgerrig på, hvordan jeg kunne lære at lytte endnu bedre til min intuition og finde roen og nærværet i mig. 

Jeg har også været nysgerrig på, hvordan jeg påvirkes af mig selv og mine omgivelser.

Du kender sikkert til bekymringstanker og "dumme" tanker, som på det nærmeste kan drive os til vanvid. Tankerne kan holde os vågne om natten og ufokuserede i løbet af dagen. Ja kroppen mærker dem også.

Jeg har givet disse tre øvelser videre til rigtig mange mennesker, og jeg har fået mange fantastiske tilbagemeldinger på mere ro i kroppen. Det er et redskab, som de har med sig 24/7, og det kan bruges hver eneste gang, de mærker noget i kroppen eller ikke lige kan få slukket for tankerne.

Husk at det kræver dagligt fokus at integrere øvelserne i dit liv. Det er ligesom en muskel, du skal træne den ellers bliver den svag igen.

Jeg ønsker dig den bedste træning.

Trin 1 - kontakten til dit hjerte

Trin 2 - vigtig vejrtrækning du kan gøre alle steder

The channel breath fra Dr. Sue Morter
Træk vejret via maven igennem en visualiseret lyssøjle. 
Du kan gøre denne vejrtrækningsøvelse alle steder. Øvelsen grounder dig, så du ikke bliver påvirket af andre og dine tanker.
Effekten af bare 3 minutter har beviseligt en gavnlig effekt på dit immunforsvar.

Trin 3 - Omfavn det du mærker i kroppen

Mærk din tillid til…
Lyt til din krop. Hvad fortæller den dig? – og giv det du mærker kærlig opmærksomhed og lad det slippe og giv det plads.

Jeg ønsker dig den allerbedste træning hilsner Mette Nordahl

Er du nysgerrig på at lære mere?